SuperCup: Projekt hodný následování
Když se v roce 2011 odehrál první ročník Superpoháru, tak možná ani sami organizátoři, že bude mít takovou odezvu a stane se největším baseballovým turnajem pro děti v Evropě. Nebo právě to bylo jejich vizí?
Dnes když se řekně SuperCup, tak většina baseballových fanoušků u nás ví, o co se jedná. Jenže dobré jméno turnaje jde až za hranice republiky, což dokazuje zájem týmů o účast na tomto turnaji. Co hledat za tímto úspěchem? Jendoznačně dobrou práci organizátorů turnaje. Ti neusínají na úspěších jednotlivých ročníků a každý rok přináší něco nové. Obrovským přínosem je (na české poměry) velmi dobrá komunikace pes sociální sítě. Je vidět, že tým kolem SuperCupu sleduje moderní trendy a snaží se je aplikovat v rámci marketingu. Letos jako první tuzemská baseballová organizace přinesla fanouškům online přenos přes Facebook, čímž zvýšila dosah svých stránek.
A právě videa táhnou a oslovují masy. Když k tomu připočteme kvalitní fotografie, aktuální zpravodajství, vtipného maskota a skoro profesionální organizaci, tak nám z toho nemůže vyjít nic jiného, než úspěšný projekt.
Jak jsem již psal výše, tak organizátorům nejde upřít snahu o neustále zlepšování. Proto věřím, že příští ročník bude opět o něco lepší a vyladí se chyby z letošního roku. V rámci sociálních médií mi stále chybí angažovanost na Instagramu, který v dnešní době oslovuje čím dál víc uživatelů. V rámci videopřenosů a PBP je také stále co zlepšovat. I tak je SuperCup aktuálně nejlepší a nejkvalitnější baseballový turnaj u nás a může jít příkladem těm ostatním.
wonderful competition!!! great organitation. congratulations for the team’s and umpires level’s