WBSC představila nové partnery pro Premier 12
Na pondělní tiskové konferenci představil prezident Světové baseballové a softbalové konfederace (WBSC) Riccardo Fraccari nové partnery pro elitní turnaj Premier 12.
Do prvního nadhozu Premier 12 2019 zbývá přesně 100 dní a i proto byl ideální čas představit nové sponzory této akce. Jedním z hlavních sponzorů bude švýcarský výrobce luxusních hodinek HUBLOT, který bude sponzorem a partnerem časomíry a hlavně „Pitch Clocku“. Také cena pro nejužitečnějšího hráče turnaje ponese v názvu jméno společnosti.
Dalším významným sponzorem bude japonská značka SSK, která je známá baseballovým fanouškům i u nás. Ta by měla dodávat baseballové míče a oblečení pro rozhodčí. Firma SSK navíc dá 10 000 míčů k prvním zakoupeným vstupenkám na turnaj Premier 12.
Staronovými partneri turnaji budou společnosti ASAHI BREWERIES, LTD., GungHo Online Entertainment, Inc. a NISSAN MOTOR CO.,LTD. Zdá se, že turnaj Premier 12 je pro potencionální partnery velmi zajímavý. Podle statistik navštívilo zápasy prvního ročníku přes 235 tisíc fanoušků a přenosy utkání měli potenciální dosah až do 253,7 milionů domácností po celém světě. Semifinálové utkání mezi Japonskem a Jižní Koreu tehdy v krajině vycházejícího slunce sledovalo přes 25% televizních diváků.