Sledovanost MLB TV stále stoupá a posouvá rekordní hranici
Vedení MLB se ve čtvrtek pochlubilo letošní sledovaností zápasů na streamovací platformě MLB.TV. Dle tiskové zprávy sledovali fanoušci v prvních 40 dnech zápasy na MLB.TV celkem 2,8 miliardy minut. To je o 9% více, než ve stejném intervalu v loňské sezoně a také nový rekord.
Seldovaných doprovodných programů MLB.TV se také výrazně zvyšuje. Sledovanost Big Inning, která nabízí živé vstupy a nejdůležitější momenty ze všech 30 klubů, na MLB.TV je vyšší +653 % (v minutách sledování). Navíc počet uživatelů na předzápasová studia vzrostl o 104 % a počet uživatelů na pozápasová studia o 84 %.
V letošním roce byly také byly tři nejsledovanější dny v historii MLB.TV. V první desítce je dokonce až devět dní, které končí datem 2022. Nejsledovanější dny v historii MLB.TV jsou:
Úterý 12. dubna 2022
Pátek 8. dubna 2022
Sobota 9. dubna 2022
Tato sezóna také přinesla tři nejsledovanější zápasy všech dob a sedm z 10 nejsledovanějších utkání všech dob. Nejsledovanější hry v historii MLB.TV nově jsou:
New York Yankees – Boston Red Sox: pátek 8. dubna 2022
Chicago Cubs – Milwaukee Brewers: čtvrtek 7. dubna 2022
Kansas City Royals – Cleveland Guardians: čtvrtek 7. dubna 2022
Fanoušci MLB výrazně zvýšili zapojení napříč digitálními platformami MLB. Počet aktivních uživatelů týdně se zvýšil o 10 % v síti webových stránek MLB, aplikace MLB, aplikace MLB Ballpark a MLB Play. Využití aplikace Ballpark, která je od začátku sezóny sportovní aplikací č. 1 v Apple App Store, prudce vzrostlo, přičemž počet aktivních uživatelů denně vzrostl o 128 % ve srovnání s prvními 40 dny sezóny 2019.
Kromě toho fanoušci sledují obsah MLB na YouTube déle, protože počet minut sledovaných na jednoho diváka na účtu YouTube MLB je o 53 % vyšší než v minulé sezóně. To vše jsou pro baseball velmi dobré zprávy. Ačkoliv totiž MLB ztrácí sledovanost na klasických televizních kanálech, tak jeho sledovanost na streamovacích službách výrazně stoupá.