MBOstatní

MiLB hlásí nárůst návštěvnosti

Zatím co MLB opět hlásí o necelé 2% nižší návštěvnost oproti minulé sezoně, tak její farmářské soutěže naopak ukazují opačný trend. Návštěvnost MiLB se oproti roku 2018 zvedla o 2,6%.

To znamená, že na zápasy nižších lig letos v základní části dorazilo celkem 41,5 milionů fanoušků. To je o 1,05 milionů více, než minulý rok. Nejvyšší návštěvnost měla Triple-A farma Oaklandu v Las Vegas. Tam se přišlo na zápasy podívat celkem 650 934 fanoušků, což dělá v průměru 9299 diváků na jedno utkání. Velkou měrou se na tom podílel také nový stadion s kapacitou 10 000 lidí. Ten dokázali místní Aviators vyprodat celkem třiačtyřicetkrát. Las Vegas se navíc stali prvním týmem po čtyřech letech, který měl roční návštěvnost vyšší než 650 000.

Pro zajímavost v Double-A již patnáctou sezonu v řadě hlásí nejvyšší návštěvnost farma Texasu Frisco RoughRiders, kam letos dorazilo 455 765 diváků. O něco vyšší návštěvnost měl nejnavštěvovanější celek Single-A Dayton Dragons (Cincinnati Reds), kam přišlo celkem 545 108 diváků. Dayton navíc drží neuvěřitelně dlouhou šňůru domácích zápasů v řadě, kdy bylo vyprodáno. Celkem je tato série dlouhá 1385 utkání a začala již v roce 2000.

Vedení MiLB věří, že s přibývajícími novými stadiony bude návštěvnost v následujících letech stoupat. Cílem je do roku 2026 překonat hranici padesáti milionů diváků na zápasech MiLB.

 

Podpoř nás za cenu jedné kávy! Nebo si kup náš merch!
Become a patron at Patreon!

Ján Jabrocký

Czech and Slovak baseball journalist.

Zanech vzkaz

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..